Menu

Positieve communicatiestrategieën in de aanpak van alledaagse klachten

Positieve communicatiestrategieën in de aanpak van alledaagse klachten

De meeste klachten waarmee een patiënt bij de huisarts komt, zijn ‘alledaags’: veelvoorkomend, niet-chronisch en niet op een ernstige aandoening wijzend. Daarbij komen nogal wat van deze patiënten vaker dan één keer op consultatie binnen eenzelfde ziekte-episode. In de meeste gevallen is er geen reden tot ongerustheid.

...

Verder lezen? Aanmelden...

Ben je Domus Medica lid of Huisarts Nu abonnee? Dan kan je na "Aanmelden" het volledige artikel lezen. Ben je nog geen lid of abonnee, dan word je na "Aanmelden" naar het juiste formulier gestuurd.

Aanmelden
  • Eenmalig aanmelden
  • Lees alle artikels van HuisartsNu digitaal
Trefwoorden

Hebt u een vraag of opmerking?
Laat het ons weten!

CAPTCHA
Deze vraag is om te controleren dat u een mens bent, om geautomatiseerde invoer (spam) te voorkomen.